دو شنبه 13 آذر مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان گلستان: اظهارات مسئول فنی اخراجی کذب محض است و باید در مراجع قضای  
   
  به گزارش وزارت ورزش و جوانان و به نقل از گلستان ورزشی، محمدزمان ابراهیمی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان درباره مصاحبه مسئول اخراج شده فنی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا به میزبانی گرگان گفت: اظهارات رحیم نژاد سرپرست اخراج شده تیم ملی کبدی بانوان ونائب رئیس اخراجی هیات بسکتبال استان گلستان در موردهماهنگی حراست اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان جهت ورود مربی تیم تایلند به سالن مسابقات کذب محض است و ایشان باید در مراجع قضایی جوابگو باشد.

وی در ادامه توضیحات خود افزود: استان گلستان فقط موظف به آماده سازی محل مسابقات واسکان و مابقی شرایط مسابقه بوده است و در موارد امنیتی و فنی مسابقات و اعضای تیم های شرکت کننده تصمیم گیرنده نیست و از حوزه اختیارات اداره کل خارج است.

ابراهیمی ادامه داد: امیدوارم افرادی که در این شرایط بدون در نظر گرفتن وجدان خود اظهار نظر می کنند بدانند باید در محضر خداوند پاسخگو باشند. در مورد این اظهار نظر کذب خانم رحیم نژاد مدارک کافی و فیلم نیز وجود دارد که به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد و انشاالله ایشان بتوانند این فرافکنی خود را توجیه نمایند.

مسئول کمیته امنیتی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا به میزبانی گرگان گفت: اظهارات جهت دار اخیر خانم رحیم نژاد مشخص است که از کجا سرچشمه می گیرد و اداره کل ورزش وجوانان مطمئنا این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد نمود.