سه شنبه 17 مهر نیکوخصال: برای رفع اشکالات ورزشگاه آزادی 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم  
   
 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار رفع 19 مشکل در ورزشگاه آزادی تهران شده است که امروز در جلسه ای مشخص شد که برای رفع آن باید 15 میلیارد تومان هزینه کنیم و زمان چندان زیادی هم نداریم.

به گزارش برنا، فرهاد نیکوخصال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان اسیا را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: آنچه مسلم است در صورت راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا 250 مهمان ویژه خواهد داشت و از طرفی شبکه های خارجی هم در تهران حضور می یابند بنابراین برای رفع اشکالات ورزشگاه آزادی فقط مشکل اعتبار نیست و با مشکل زمان نیز روبرو هستیم که البته پس از تزریق اعتبارات قطعا با برنامه ریزی از پیش تعیین شده کارهای عمرانی برای بهبود وضعیت استادیوم فوتبال بلافاصله آغاز خواهد شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا 19 اشکال برای ورزشگاه آزادی اعلام کرده که برآورد اعتباری مورد نیاز آن 15 میلیارد تومان است و تا زمان بازی برگشت فینال که 19 آبان ماه است فرصت داریم تا ایرادات را برطرف کنیم.

نیکوخصال گفت: بر اساس کارشناسی که بعمل آمده است از این میزان اعتبار فقط 12 میلیارد تومان برای گیت های ورودی و دوربین های مدار بسته نیاز است که بخش عمده ای از اعتبارات را شامل می شود.

وی دیگر اشکالات را سیستم صوتی، تونل ورزشگاه، اتاق عکاسان، چمن دور زمین مسابقه، سکوی تماشاگران و ... اعلام شده است که همه 19 موارد با تامین سریع منابع مالی مرتفع می شود.

نیکوخصال تصریح کرد: با رفع مشکلات ورزشگاه آزادی این ورزشگاه تا 10 سال بدون مشکل و با آرامش رویدادهای بین المللی را میزبانی خواهد کرد.