شنبه 24 فروردین بازدید مهندس کریمی از پروژه های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب  
   
 

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از پروژه های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، صبح امروز شنبه مورخ بیست و چهارم فروردین ماه مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از پروژه های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب بازدید کرد.

با توجه به اینکه تردد اعضای محترم مجموعه با خودرو به دلیل عرض کم مسیر غربی با مشکل مواجه می شد ، بیش از یک کیلومتر از ورودی مسیر غربی تعریض و تفکیک و جداسازی مسیر جهت سهولت تردد ، هچنین کاشت گل و گیاه و بهینه سازی فضای سبز و اجرای تأسیسات زیر ساختی نیز صورت پذیرفت.

شایان ذکر است عملیات افزایش دو الی چهار متری عرض مسیر غربی در کل جاده که در دستور کار قرار داشته و از قبل از تعطیلات نوروز آغاز گردیده طی چند روز آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

از دیگر پروژه هایی که مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه به همراه لاله مدیر مجموعه از آن بازدید نمود آبنماهای مجموعه ، و پروژه کاشت گل و گیاه و توسعه فضاهای سبز مجموعه بود.

محمد لاله مدیر مجموعه اظهار داشت : به دستور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه برآنیم در زمینه زیباسازی و ایجاد منظر زیبای شهری و پیاده راه، طرح و برنامه ارائه کنیم و نتایج این فعالیت های مفید و اثر بخش ارتقاء روحیه امیدواری و نشاط استفاده کنندگان واعضای محترم مجموعه می باشد.

مدیر مجموعه اذعان نمود طراحی منظر شهری، ارایه الگوی مبلمان شهری، طراحی پیاده راه، ارتباط بافت های جدید و قدیم مجموعه ، تقویت حوزه گردشگری و سامان دهی منظر شهری مجموعه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در زمینه استفاده از گیاهان فصلی و متنوع در زیباسازی فضای مجموعه با توجه به عضویت بیش از پنجاه هزار نفر در مجموعه و تردد ایشان و استفاده از فضاهای سرپوشیده و روباز این مجموعه منحصر به فرد به عنوان بزرگترین مرکز سلامتی تهران بزرگ یاد آور می شویم وظیفه ما به غیر از حفظ امنیت ، حفظ نشاط و شادابی و فضاسازی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها در فضای ورزشی است.