چهار شنبه 19 دی دیدار بهره برداران مجموعه ها و پیمانکاران پروژه های کشور با مهندس کریمی  
   
 

بررسی مشکلات استخر اصفهان، استادیوم گرمسار، سالن چند منظوره قره قشلاق و زمین های تنیس شیرودی

جمعی از بهره برداران مجموعه های ورزشی و پیمانکاران پروژه های عمرانی کشور با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، عصر سه شنبه 18 دی ماه دیدارهای جداگانه ای با حضور بهره برداران مجموعه های ورزشی و پیمانکاران پروژه های عمرانی کشور با "مهندس کریمی" برگزار شد. استخر قهرمانی استان اصفهان، استادیوم فوتبال گرمسار در استان سمنان و سالن چند منظوره قره قشلاق در استان آذربایجان غربی از جمله این پروژه ها بودند.

بررسی مشکلات اماکن ورزشی، تخصیص اعتبارات لازم، رفع موانع بودجه و نحوه قراردادها از جمله مواردی بود که در این جلسات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین در این جلسه پیرامون زمین های تنیس مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز صحبت هایی مطرح گردید.

در این دیدارها که در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه برگزار گردید، "مهندس رحمتی" معاون فنی و مهندسی، "فتح الهی" معاون پشتیبانی، "حسینی" معاون مشارکت های مردمی، "هنرور" مدیر طرح و برنامه، "انصاری" ذیحساب جاری، "رهگذر" مسئول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی و همچنین نمایندگان معاونت فنی و مهندسی، امور قراردادها و ذیحسابی طرح های عمرانی نیز حضور داشتند.