جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
شنبه 01 اردیبهشت
تکمیل سالن های شش هزارنفری اولویت مهم وزارت ورزش و جوانان است

تکمیل سالن های شش هزارنفری اولویت مهم وزارت ورزش و جوانان است
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی سالن های 6 هزارنفری و سالن دوومیدانی قزوین گفت: تکمیل سالن های 6 هزار نفره در دست ساخت از اولویت های وزارت ورزش و جوانان و این شرکت به شمار می رود.

مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود تکمیل هرچه زودتر سالن های 6 هزار نفری در دست ساخت از جمله در استان های گلستان، فارس،خراسان رضوی و قم را با وجود کمبود اعتبارات در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: راه اندازی سالن چندمنظوره 6 هزار نفری قزوین نیز از اهمیت بالایی برای ورزشکاران این خطه برخوردار است و می تواند در زمینه های مختلف موجب رشد و ارتقا ورزش این استان شود. ستاد فجر چهلم برای دهه فجر در وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شده است و در این راستا باید هرچه سریعتر پروژه های شاخص در کشور برای بهره برداری در این ایام آماده شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: متاسفانه پیمانکار تعیین شده برای سالن 6 هزار نفری در استان قزوین با وجود گذشت چهار ماه از زمان قرارداد اقدام جدی نداشته است و باید برای بهره برداری این طرح تا دهه فجر به شکل جدی تر وارد عمل شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همچنین با اشاره به نواقص مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین، گفت: این مجموعه درسال های گذشته تکمیل شده و به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داده شده است اما اکنون مشکلات مختلفی از قبیل پوسیدن صندلی ها و ریزش آب در بعضی نقاط آن وجود دارد که آماده رفع آنها هستیم.

کریمی در خصوص مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین نیز گفت: باید طرح مسئولان استانی برای تبدیل بخشی از این مجموعه به واحدهای تجاری را مورد بررسی قرار بگیرد و به نظر می رسد با لحاظ نمودن موارد قانونی، تغییر کاربری بخشی از فضای مازاد این مجموعه برای انتفاع ورزش استان بلامانع باشد.

در پایان این نشست مقرر شد تکمیل سالن 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی قزوین در فهرست پروژه های فجر چهلم قرار بگیرد تا با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان روند تکمیل آنها سرعت بیشتری به خود بگیرد


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved