پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
پنج شنبه 01 اسفند
استادیوم شش هزار نفری کرمانشاه از اولویت های سال 99 است

استادیوم شش هزار نفری کرمانشاه از اولویت های سال 99 است
دکتر سلطانی فر:




🔸وزیر ورزش وجوانان در حاشیه بازدید از روند ساخت استادیوم شش هزار نفری کرمانشاه گفت: امیدواریم در صورت تامین منابع سال آینده چنین روزهایی این ورزشگاه را افتتاح کنیم.

🔸به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر گفت: در کشور حدود ده استادیوم شش هزار نفره داشتیم که سالها متوقف شده بود و از سه سال پیش آنها را فعال کردیم.

🔸وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این بین استادیوم سنندج تقریبا تکمیل و آماده بهره برداری است و سپس به ترتیب سالن های شیراز، کرمانشاه، کرج و ساری در برنامه ما برای سال آینده است.

🔸وی افزود: پروژه استادیوم شش هزار نفره کرمانشاه هم تا کنون هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سی میلیارد برای آن هزینه شده است. تقریبا معادل همین مبلغ هم لازم است تا این استادیوم تکمیل شود و به شرط تامین منابع امیدواریم قبل از پایان سال 99 شاهد افتتاح آن باشیم.

🔸دکتر سلطانی فر ادامه داد: ورزش کرمانشاه استحقاق مکان های بهتر و زیباتر از این را دارد و ما فکر می کنیم با افتتاح چنین پروژه هایی استان امکان میزبانی رویدادهای بین المللی را خواهد داشت و از طریق برگزاری این رویدادها به رشد و توسعه ورزش استان کمک خواهد شد.
ورزش در کرمانشاه وضعیت خوبی دارد و افتتاح پروژه های ناتمام باعث باروری استعدادهای استان و شنیدن خبرهای خوش بیشتر از کرمانشاه خواهد شد.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved