پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
جمعه 26 مرداد
استقلال به زمان نیاز دارد

استقلال به زمان نیاز دارد
شفر: در نیمه دوم خیلی خوب بودیم اما باختیم/ استقلال به زمان نیاز دارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم بازنده نباشیم.



به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری به نقل از سرویس ورزشی جام نیـوز، وینفرد شفر پس از شکست یک بر صفر شامگاه پنجشنبه تیمش برابر پارس جنوبی به خبرنگران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی جم گفت: ابتدا به تیم حریف تبریک می گویم. در تمرینات صحبت کرده بودیم که زمانی ضربه خواهیم خورد که تیم حریف رو به پاس بلند بیاورد. برای گلی که به ثمر رسید مدافعان ما دیر رسیدند. آرمین دیر رسید اما مسئله ای نیست.در نیمه اول ما برای رسیدن به گل خیلی محکم نبودیم اما در خصوص نیمه دوم چه می توانم بگویم. شانس های زیادی برای زدن گل های اول دوم و سوم داشتیم. در نیمه دوم خیلی خوب بودیم اما باختیم.



وی ادامه داد: هنوز کار تیم ساختن ما تمام نشده است. بازیکن عراقی ما تازه رسیده است. در نیمه اول تبریزی می خواست توپ به او برسد اما توپ ها را پشت سرش می انداختند. باید بیشتر کار کنیم تا مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد حل شود.



مرد آلمانی نیمکت استقلال در مورد اینکه چرا از الحاجی گرو در این دیدار استفاده نکردید گفت: قصد داشتم او را به میدان بفرستم اما پزشکان گفتند که کمی مصدومیت دارد و اگر به میدان برود ممکن است مصدومیتش تشدید شود و چند هفته ای از میادین دور شود.



شفر درمورد شکست تیمش در هفته چهارم گفت: خیلی خوب شد که ما در این مقطع شکست خوردیم و این اشتباه رخ داد. باید از شکست تجربه کسب کنیم و در تمرینات طوری رفتار کنیم که مشکلات برای دیدارهای آینده کاهش پیدا کند.به علت فوت پدرباقری و غیبت این بازیکن ناچار شدیم تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کنیم که همین امر مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.



وی درمورد عملکرد رحمتی و اینکه حسینی می تواند در بازی های آینده درون دروازه قرار بگیرد گفت: حسینی مصدومیت داشت و به همین خاطر نتوانست بازی کند. رحمتی در بازی اول خوب بود اما حسینی هم باید برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد.



سرمربی استقلال درمورد نقش هواداران جم در شکست تیم گفت: طرفداران هر دو تیم خوب بودند. آنها برای همه تیم ها مهم هستند و می توانند به فوتبال جذابیت بدهند. فوتبال رشته ای برای لذت بردن است نه اینکه روی سکوها خشونت را شاهد باشیم.



وینفرد درمورد اعترض هایی که کنار زمین انجام می داد گفت: من اعتراض نمی کردم. ناراحتی من از این بود که بازیکنانم اشتباه می کردند وگرنه مشکلی با داوری نداشتم. داوری خوب بود.



وی درمورد اینکه آیا فکر نمی کنید که این شکست برای استقلال حاشیه درست کند گفت: اصلا. چرا باید حاشیه درست کند؟

شفر درمورد عملکرد تیم در نیمه اول گفت: قبلا هم گفتم که مشکل اصلی ما این بود که تیم حریف رو به بازی با پاس های بلند آورد. ما این بازی را انالیز خواهیم کرد تا بازیکنان ضعف هایشان را ببینند و برای دیدارهای آینده بهتر شوند. یکی از بهترین مشکلاتی که ما داشتیم این است که بازیکنانی که الان در ترکیب ما هستند در اردوی تدارکاتی با ما نبودند.



شفر درمورد اینکه این مشکلات کی تمام می شود گفت: فکر می کنم تا بازی با السد این مشکلات تمام شود و برای این بازی آماده می شویم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved