جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
جمعه 26 مرداد
حضور ۷هزار خبرنگار برای پوشش خبری بازی های اسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

حضور ۷هزار خبرنگار برای پوشش خبری بازی های اسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا


حدود هفت هزار خبرنگار و عکاس برای پوشش بازی‌های آسیایی جاکارتا ثبت نام کرده اند و از امروز تعدادی خبرنگاران و عکاسان در مدیا سنتر جاکارتا حاضر شدند تا اخبار و رویدادهای امروز رو پوشش دهند.
به گزارشوزارت ورزش و جوانان از خبرنگار اعزامی به جاکارتا، مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی 2018 فردا در جاکارتا برگزار خواهد شد و این در حالی است که بسیاری از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در این شهر حضور دارند.

مسابقات دو رشته فوتبال و هندبال از چهارشنبه آغاز شده که تیم فوتبال امید کشورمان در اولین دیدار خود مقابل عربستان به تساوی دست یافت. تیم هندبال ایران نیز در اولین دیدار خود مقابل مالزی به برتری قاطع رسید و امروز در دومین دیدار در یک بازی سخت به مصاف قطر خواهد رفت.

خبرنگاران اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی روز گذشته از طریق مالزی به جاکارتا محل این مسابقات رسیدند. نکته جالب درخصوص این مسابقات تبلیغات وسیع شهری است که مسئولان برگزار کننده بازی‌های آسیایی با اقدامات انجام شده کاری کرده‌اند که می‌توان در اکثر نقاط شهر می‌توان نمادهایی از این بازی‌ها را دید. بعد از گذشت یک روز از حضور در شهر جاکارتا اگر بخواهیم به تنها نکته منفی این مسابقات اشاره کنیم شلوغی و ترافیک زیاد در سطح شهر است که باعث می‌شود کاروان‌های ورزشی و تیم‌های خبری با تاخیر به محل استقرار خود برسند.

مراسم افتتاحیه این بازی‌ها فردا رسما اغاز خواهد شد و کاروان اعزامی ایران به مسابقات نیز در رژه افتتاحیه حضور خواهند داشت.

همچنین نکته دیگر درخصوص این بازی‌ها تعطیلات سه روزه در اندونزی است که به مناسبت استقلال این کشور از امروز تعطیلات آغاز شده است و همین نکته باعث شده که شاهد ترافیک روانتر در سطح شهر باشیم.

حدود هفت هزار خبرنگار و عکاس برای پوشش بازی‌های آسیایی جاکارتا ثبت نام کرده اند و از امروز تعدادی خبرنگاران و عکاسان در مدیا سنتر جاکارتا حاضر شدند تا اخبار و رویدادهای امروز رو پوشش دهند


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved