جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 29 آبان
اهداء نشان مروج فرهنگ پهلوانی به مدیریت مجموعه شهید کشوری
توسط رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صورت گرفت

اهداء نشان مروج فرهنگ پهلوانی به مدیریت مجموعه شهید کشوری
توسط رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صورت گرفت

مجتبی جوهری (رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) با امیر قربانی (فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران) و آناهیتا شیرودی ( مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری )دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری به نقل از پایگاه خبری ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در این دیدار که صبح روز 27 آبانماه در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار گردید، جانشین فرماندهی هوانیروز، معاون هماهنگ کننده فرماندهی هوانیروز، سرکار خانم شیرودی (فرزند شهید شیرودی و مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری ) و دیگر مسوولین هوانیروز حضور داشتند.

بر همین اساس برگزاری آیین ملی تجلیل از قهرمانان هوانیروز یکی از مهمترین مباحثی بود که در این نشست درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری آیین رونمایی از تندیس شهید شیرودی، برگزاری رقابتهای زورخانه ای جام پهلوانان هوانیروز به مناسبت بزرگداشت شهدای هوانیروز و ... از دیگر مواردی بود که در این نشست در رابطه با گفتگو شد.

در پایان در جهت تکریم و پاسداشت مقام خانواده معظم شهدا و مجاهدت ها و فداکاری های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ترتیب نشان مروج فرهنگ پهلوانی توسط جوهری (رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی) به سرکار خانم شیرودی (فرزند شهید شیرودی) و امیر قربانی (فرماندهی هوانیروز ارتش) اهدا گردید.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved