جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
پنج شنبه 12 فروردین
در سال ۹۹ با تلاش همکاران توانستیم ۱۱ پروژه بزرگ ورزشی را افتتاح کنیم

در سال ۹۹ با تلاش همکاران توانستیم ۱۱ پروژه بزرگ ورزشی را افتتاح کنیم

مهندس کریمی در گفتگوی نوروزی ؛ در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز ۵ پروژه بزرگ ورزشی را آماده افتتاح خواهیم کرد



مهندس حسن کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در گفتگویی نوروزی و تصویری با روابط عمومی گفت:
ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال نو جا دارد سال جدید را خدمت تمامی هموطنان عزیز و مردم خوب ، غیور و فرهنگ دوست کشورم تبریک بگویم.
همچنین تقارن ماه سعید شعبان و اعياد شعبانیه را که همراه شد با سال جدید را تبریک و آرزوی توفیق و سلامتی بکنم برای همه ملت عزیزمان و همه خدمتگزاران ی که دارند در این کشور خدمت می کنند و بد نیست از این فرصت استفاده بکنم و یک گزارش کوتاهی از عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سال ۱۳۹۹ و قسمتی از برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۰ را خدمت مردم ارائه دهم.

وی ادامه داد: ما در سال ۹۹ موفق شدیم ۱۱ پروژه بزرگ ورزشی را با اعتباری معادل ۲۱۰ میلیارد تومان در استان‌های مختلف کشور به مرحله بهره برداری و افتتاح برسانیم و آنها را تقدیم جوانان‌ و ورزشکاران کشورمان نمائیم.

از جمله این پروژه هایی را که می‌توانم نام ببرم، سالن ورزشی ۶۰۰۰ نفری سنندج،سالن بزرگ دوومیدانی اردبیل که یک سالن زیبا، تخصصی و بی نظیر در سطح کشور می‌باشد و نقش مهمی در احیا و توسعه ورزش دوومیدانی می تواند داشته باشد، هتل ورزش آستان گلستان در شهر گرگان ، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری سبزوار، استادیوم ۵۰۰۰ نفری نیشابور، استادیوم ۵۰۰۰ نفری ملایر، فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهریار ، سالن ورزشی بندر گز ، زمین چمن فوتبال شهرستان خشت در استان فارس، خوابگاه ملی پوشان تیر و کمان در ورزشگاه آزادی ، روکش پیست اسکیت استان مرکزی در شهر اراک که در مجموع این اقدامات ۱۱۳ هزار متر مربع به فضای رو باز و ۴۲ هزار متر مربع به فضای سر پوشیده ورزشی در کشور افزوده شد.

مهندس کریمی ادامه داد: با تلاش‌های همکاران در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امیدواریم در سال ۱۴۰۰ و تا قبل از پایان دولت پروژه های بزرگی را افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم. پروژه های مهمی در برنامه است و انشاءالله به بهره‌برداری و افتتاح خواهند رسید.

سالن ۶۰۰۰ نفری شهر شیراز در استان فارس، سالن ۶۰۰۰ نفری ساری در مازندران، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری زنجان ، استادیوم ۵۰۰۰ نفری چالوس و استادیوم ۵۰۰۰ نفری آمل می باشند.

در خاتمه لازم است از همه کسانی که حمایت و کمک کردن تا بتوانیم این پروژه ها را تکمیل کنیم سپاس گزاری کنم و برای همه ملت شریف ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری کرونا در جهان و سطح کشور ما ریشه کن شود و مردم مثل گذشته بتوانند زندگی عادی خود را داشته باشند و در صحت و سلامتی بتوانند فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و ورزشی خود را ادامه دهند و آرزوی موفقیت برای ورزشکاران در همه مراحل به ویژه در المپیک توکیو ژاپن را دارم و امیدوارم خوب بدرخشند و با مدال های خوب طلایی به کشور بازگردند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved