جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 28 فروردین
بازدید مهندس کریمی از گیشه های بلیط فروشی ورزشگاه آزادی

بازدید مهندس کریمی از گیشه های بلیط فروشی ورزشگاه آزادی




مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جریان آخرین روند آماده سازی گیشه های بلیط فروشی تماشاگران ورزشگاه آزادی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، یکی از اقداماتی که در تعطیلی رقابت های نیم فصل لیگ برتر در ورزشگاه آزادی صورت پذیرفت جابه جایی تعدادی از گیشه های بلیط فروشی درب غربی بود، این گیشه ها پیش از این در ورودی درب 217 قرار داشتند که در بازیهای پر تماشاگر باعث ازدحام جمعیت و بی نظمی می شد که این امر بعضا مشکلاتی را به وجود آورده بود. که به پارکینگ 5 واقع در ضلع غربی سالن 12 هزار نفری انتقال یافت.

در همین راستا عصر امروز چهارشنبه 28 فروردین ماه ساعاتی پیش از دیدار استقلال و ماشین سازی "مهندس کریمی" از گیشه های بلیط فروشی درب غربی ورزشگاه آزادی بازدید نمود.

طی این بازدید مقرر گردید این گیشه ها جهت رفاه و حال و آسایش تماشاگران مجهز به نصب گیت گردند تا ورود و خروج تماشاگران از تمام درها کنترل و مدیریت شود. به خصوص اینکه قرار است از این به بعد بلیت فروشی لیگ به صورت کامل اینترنتی انجام شود.

لازم به توضیح است که گیشه های بلیط فروشی ورودی غربی ورزشگاه آزادی در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و گیشه های بلیط فروشی ورودی شرقی در تعطیلی رقابت های لیگ برتر مجهز به گیت شده بودند.

در این بازدید شعبانلو مدیر مجموعه ورزشی آزادی، انتظار خیر مشاور مدیرعامل شرکت توسعه و آقایی فرمانده میدانی یگان ویژه حضور داشتند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved