جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
پنج شنبه 22 آذر
برگزاری اولین دوره مسابقات دارت ویژه دانش آموزان در دو بخش دختران و پسران

برگزاری اولین دوره مسابقات دارت ویژه دانش آموزان در دو بخش دختران و پسران
اولین دوره مسابقات دارت ویژه دانش آموزان مقطع نوبت دوم دبیرستان های تهران در دو بخش دختران و پسران صبح پنجشنبه ۱۵ و ۲۲ آذر زیر نظر کمیته دارت استان تهران با همکاری خانه دارت مجموعه شهید کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری ، اولین دوره مسابقات دارت ویژه دانش‌آموزان مقطع نوبت دوم دبیرستان‌های تهران در دو بخش دختران و پسران صبح پنجشنبه ۱۵ و ۲۲ آذر زیر نظر کمیته دارت استان تهران به میزبانی خانه دارت مجموعه شهید کشوری برگزار شد.
مسابقات در بخش دختران با قهرمانی تیم منطقه ۳ متشکل از دنیز هشتبران و یکتا حسینی طهرانی، نائب قهرمانی تیم منطقه ۸ متشکل از ساغر میرابی و ملیکا مهیر و سومی تیم منطقه ۱۴ متشکل از پگاه رودباری و هانیه حاجی محمدرضا شیرازی به پایان رسید.
در بخش انفرادی مسابقات با قهرمانی دنیز هشتبران از منطقه ۳، نائب قهرمانی ساغر میرابی از منطقه ۸ و سومی و چهارمی هانیه حاجی محمدرضا شیرازی و پگاه رودباریان هر دو از منطقه ۱۴ به پایان رسید.
همچنین در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز با قهرمانی تیم منطقه ۳، نائب قهرمانی تیم منطقه ۸ و سومی تیم منطقه ۵ متشکل از رکسانا نجف خانی و هدیه کاهدی و مقام چهارم تیم منطقه ۱۷ متشکل از مدیسا چراغی و مهدیه قدیانی به پایان رسید.

مسابقات در بخش پسران با قهرمانی تیم منطقه ۶ متشکل از پیام کلانتری و حمیدرضا رنجبر، نائب قهرمانی تیم منطقه ۸ متشکل از افشین زنگنه و علی نامورجاه و سومی تیم منطقه ۳ متشکل از امیرعلی اکباتانی و محمد نصیرزاده به پایان رسید.
در بخش انفرادی مسابقات با قهرمانی پیام کلانتری از منطقه ۶، نائب قهرمانی امیرمهدی سلطان پور از منطقه ۵ و سوم مشترکی افشین زنگنه و امیر علی اکباتانی از مناطق ۸ و ۳ به پایان رسید.
همچنین در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز با قهرمانی تیم منطقه ۶، نائب قهرمانی تیم منطقه ۸ و سومی تیم منطقه ۳ به پایان رسید.
این دوره از مسابقات با حضور ۴ داور رسمی کمیته دارت استان تهران و یک برگزار کننده انجام شد.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved