پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
سه شنبه 30 بهمن
همیشه سعی کردم مدیر توسعه باشم نه مدیر حفظ وضع موجود

همیشه سعی کردم مدیر توسعه باشم نه مدیر حفظ وضع موجود






دکتر مسعود سلطانی فر استاندار اسبق گیلان با تاکید بر این مهم که در زمان حضور در استان گیلان همچون دیگر دستگاه ها سعی کردم مدیر توسعه باشم و نه مدیر حفظ شرایط موجود اظهار داشت : محورهای فعالیت های اجرایی در مدت 50 ماه گسترش ارتباطات و راه های مواصلاتی؛ گسترش صنعت ،کشاورزی و گردشگری بود.



به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر سلطانی فر که از سال 1380 تا 84 به مدت 50 ماه سمت استانداری گیلان را عهده دار بود در گفتگو با برنامه کارنامه شبکه گیلان به بیان عملکرد و دستاوردهای دوران خدمت خود در استانداری گیلان پرداخت .
دکتر سلطانی فر محورهای فعالیت و برنامه های خود در استانداری گیلان را گسترش ارتباطات و را های مواصلاتی ،توسعه صنعت و کشاورزی همچنین گردشگری دانست . استادار اسبق گیلان محور دوم آزادراه گیلان را یکی از فعالیت های مهم در حوزه گسترش ارتباطات دانست و اظهار داشت: از زمان کلنگ زنی این پروژه تا مدتی که به عنوان استاندار فعالیت داشتم ،62 درصد پیشرفت فیزیکی رقم خورد و بعد از آن در مدت 5 سال 38 درصد پیشرفت کرد و در حال حضر به بهره برداری رسیده است .
وی مصوبه منطقه ازاد انزلی،راه اهن و گسترش صنایع استان گیلان از صنایع غذایی و پوشاک به صنعت بزرگ فولاد همچمنین توسعه گردشگری و ساماندهی نوار ساحلی را از دیگر اقدامات مهم دوران استانداری نام برد.

دکتر سلطانی فر همچنین در بخشی از این گفتگو به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم جوانان که در قالب بیانیه رهبر معظم انقلاب محور توسعه هستند بتوانند حرکت توسعه کشور را با افتخار به گذشته و امید به آینده ، به سمت اعتلا و آبادانی بکشانند.

وزیر ورزش و جوانان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی را حماسی و با صلابت دانست و تاکید کرد :این حضور حماسی در پشتوانه مردمی نظام در رویارویی با دشمنان ایران اسلامی که تصور می کردند چهلمین سال انقلاب را نمی توانیم جشن بگیریم واقعا موثر است از طرفی مذاکره سی ماهه با جامعه بین الملل که منجر به معاهده برجام شد هر چند که امریکا از ان خروج پیدا کرد اما باز هم به دلیل اینکه رییس جمهور آمریکا تاکید کرده بود منافع ملی آمریکا در آن به خطر افتاده یک دستاورد برای ایران محسوب می شود ودلیلی بر حقانیت برجام است

دکتر سلطانی فر در پاسخ به اقدامات وزارت ورزش و جوانان برای ورزش استان گیلان پاسخ داد: این استان دارای استعدادها و قهرمانان زیادی است که در مسابقات قهرمانی جهان و اسیا برای ایران افتخارآفرینی کرده اند ودر شرایط فعلی پیست دوچرخه سواری گیلان در حال احداث است و پروژه های دیگری در حال افتتاح و برخی نیز در حال بازسازی هستند .
وزیر ورزش و جوانان در بخش پایانی این گفتگو تصریح کرد: مشکلات کنونی هر چند که باعث فشارهای اقتصادی به مردم شده است اما زودگذر است و مردم همانطور که در 40 سال گذشته ثابت کردند در همه شرایط حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند،در اینده هم با قدرت از این نظام دفاع خواهند کرد.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved